Borsa de Treball > Ofertes de Treball > Descripció de l'Oferta « Tornar  
             
          Imprimir  
 
  Administratiu/va amb certificat de discapacitat  
  Codi: 5825
  Sector: Serveis a persones
  Data de l'oferta: 13-04-2018
   
  Descripció de l'oferta      
  Lloc de Treball: Administratiu/va amb certificat de discapacitat
  Tasques: Fer el seguiment i gestió administrativa dels expedients de beques i ajuts. Revisar la documentació de les sol·licituds de beques i ajuts. Introducció de dades al BOGA (aplicació de gestió de subvencions). Control de les bases de dades. Redacció de documents administratius relacionats amb l’atorgament o denegació de les beques i ajuts. Arxiu de documentació. Atenció telefònica per informar al sistema de beques als usuaris i les universitats. Haurà de conèixer les diferents convocatòries i programes de l’Agència per tal de poder informar-ne als ciutadans interessats.
         
  Requisits      
     
  Formació: Títol de batxillerat, tècnic especialista, títol de formació professional de 2n grau o equivalent. Es valorarà formació en matèria de procediment administratiu i subvencions. I formació en matèria d’atenció telefònica i presencial als usuaris. Coneixements d’ofimàtica: fulls de càlcul i processadors de textos; tràmits EACAT, PICA, tràmits gencat.
  Experiència: Es valorarà:coneixement del sistema universitari i del funcionament de les beques i ajuts universitaris i de l’entorn d’universitats.
  Sexe: Indiferent
  Edat: Indiferent
  Idiomes: Català Nivell C de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent i castellà
  Certificat Discapacitat: NO
  Disponibilitat viatjar: NO
  Vehicle propi: NO
  Tipus de Carnet:
     
  Condicions Laborals      
  Contracte: Temporal d’interinit Durada: Temporal de interini  
  Jornada: Complerta
  Horari: 37,5 hores setmanals matins i dues tardes
  Ubicació: Barcelona
  Retribució: 20.878€ anuals
  Incorporació: Immediata
   
 
 
 
AVÍS LEGAL