Borsa de Treball > Ofertes de Treball > Descripció de l'Oferta « Tornar  
             
          Imprimir  
 
  Auxiliar administratiu/va  
  Codi: 5705
  Sector: Serveis a persones
  Data de l'oferta: 12-01-2018
   
  Descripció de l'oferta      
  Lloc de Treball: Auxiliar administratiu/va
  Tasques: -Gestió telefònica, personalitzada i informació general i específica als usuaris.
-Registre i processament de les dades i manteniment de les bases de dades.
-Comprovació de documentació, redacció, transcripció, emissió i destrucció de documents.
-Classificació i arxiu de documentació i correspondència.
-Confecció, seguiment i control d’agenda, programació i concertació entrevistes.
-Manteniment i actualització d’informació en els taulons, dispensadors i altres suports informatius.
-Elaboració, seguiment i control de la documentació per disseny, gestió i justificació dels projectes.
-Tasques de suport general a l’equip tècnic.
         
  Requisits      
     
  Formació: Batxiller, FP de 1er o 2on grau, cicle formatiu de grau mig o superior de les especialitats d’Administració, marqueting o equivalent
  Experiència: Experiència en el sector entre 1 i 3 anys. Preferiblement amb experiència en l’utilització de l’aplicatiu GALILEU i GIA amb experiència en programes d’ocupació, orientació o formació. Coneixement del territori de Badalona. Es valorarà experiència en administració local i en polítiques actives d’ocupació. Indispensable habilitats en la redacció de documents administratius.
  Sexe: Indiferent
  Edat:
  Idiomes: Castellà i Català nivell C
  Certificat Discapacitat: NO
  Disponibilitat viatjar: NO
  Vehicle propi: NO
  Tipus de Carnet:
     
  Condicions Laborals      
  Contracte: Obra i servei Durada: 11 mesos  
  Jornada: Parcial 22,5h/setmana
  Horari: Tardes de dilluns a dijous i dos matins
  Ubicació: Badalona
  Retribució: 720 x14 pagues
  Incorporació: 01-02-2018
   
 
 
 
AVÍS LEGAL